Antybiotyki do sepsy brzusznej AD 2

Jednakże, aby poprzeć ten drugi argument, spodziewalibyśmy się jeszcze większych komplikacji po leczeniu w grupie terapii krótkoterminowej. W przyszłości mogą istnieć ulepszone podejścia do kontroli źródła w sepsie brzusznej i bezpieczniejsze antybiotyki w celu ograniczenia rozwoju mikroorganizmów. W międzyczasie zachęcamy do przesyłania danych z badania STOP-IT, które sugeruje oszczędności i lepsze bezpieczeństwo. Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Author Affiliations
Z Departamentu Medycyny Wewnętrznej, Virginia Commonwealth University Medical Center, Richmond (RPW); i Departamentem Medycyny Wewnętrznej, University of Iowa Carver College of Medicine, Iowa City (MBE).

Materiał uzupełniający
Referencje (6)
1. Solomkin JS, Mazuski JE, Bradley JS, i in. Rozpoznanie i leczenie powikłanych zakażeń wewnątrzbrzusznych u dorosłych i dzieci: wytyczne Towarzystwa Chirurgii Zakaźnej i Towarzystwa Chorób Zakaźnych Ameryki. Clin Infect Dis 2010; 50: 133-164 [Erratum, Clin Infect Dis 2010; 50: 1695].
Crossref Web of Science Medline
2. Sawyer RG, Claridge JA, Nathens AB, i in. Próba krótkoterminowej terapii przeciwdrobnoustrojowej w zakażeniu śródbłonkowym. N Engl J Med 2015; 372: 1996-2005
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
3. Sartelli M, Catena F, Ansaloni L. i in. Skomplikowane zakażenia wewnątrzbrzuszne na świecie: ostateczne dane z badania CIAOW. World J Emerg Surg 2014, 9: 37-37
Crossref Web of Science Medline
4. Barrett ML, Hines AL, Andrews RM. Trendy w zakresie liczby perforowanych dodatków, 2001-2010: brief statystyczny # 159. Rockville, MD: Agencja ds. Polityki i badań w zakresie opieki zdrowotnej, lipiec 2013 r. (www.hcup-us.ahrq.gov/reports/statbriefs/sb159.pdf).

5. Solomk in JS, Yellin AE, Rotstein OD, i in. Ertapenem versus piperacylina / tazobaktam w leczeniu skomplikowanych zakażeń śródbłonkowych: wyniki podwójnie ślepej, randomizowanej próby porównawczej fazy III. Ann Surg 2003; 237: 235-245
Crossref Web of Science Medline
6. Podstawowe elementy programów opieki nad antybiotykami szpitalnymi. Atlanta: Krajowe Centrum Nowatorskich i Zarażonych Chorób Zakaźnych w Centrach Kontroli i Prewencji Chorób, 2014 (www.cdc.gov/getsmart/healthcare/pdfs/core-elements.pdf).

Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (2)
Zamknij Cytowanie artykułów
[hasła pokrewne: firma sprzątająca, sprzątanie biur, kabiny toaletowe ]