Debata na temat finansowania badań porównawczo-efektywnych ad

Z pewnością pojawiają się ważne problemy przy tłumaczeniu ustaleń CER na konkretne decyzje dotyczące opieki nad pacjentem i refundacji, ale znaczna część ataków opierała się na jawnych błędnych charakterystykach treści prawodawstwa. Scott Gottlieb, zastępca komisarza FDA w poprzedniej administracji, oświadczył, że Biuro Budżetowe Kongresu ustaliło, że CER nie zaoszczędzi w rzeczywistości dużo pieniędzy – twierdził on na podstawie artykułu, który powiedział dokładnie odwrotnie. Ryzyko , Powiedział , jest to, że wnioski będą błędne i nadal wykorzystywane do ograniczania decyzji refundacyjnych, zwłaszcza przez Medicare. Żadne z przepisów jednak nie przewidywało ograniczeń płatności na podstawie ustaleń CER. W spokojniejszych czasach konserwatyści podatkowi mogliby wspierać plan generowania informacji o korzyściach leczenia, ryzyku i kosztach, tak aby lekarze, konsumenci i płatnicy mogli wykorzystać tę wiedzę przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Ale to nie są normalne czasy. 23 stycznia przedstawiciel Tom Price (R-GA), lekarz, wysłał alert przez Republikański Komitet Studiów, fałszywie ostrzegając, że przepisy CER stworzyłyby stałą rządową rationing board zalecającą opiekę zamiast lekarzy i pacjentów. Prawdziwą intencją przepisu CER, ostrzegł Price, było umożliwienie rządowi racjonalnej opieki (akcenty w oryginale). Każda polisa i standard zostaną ustalone przez tę radę i będzie to prawo ziemi dla każdego lekarza, firmy farmaceutycznej, szpitala i planu ubezpieczeń zdrowotnych.
Równoległe argumenty pojawiły się w liście wysłanym 26 stycznia do kilku wpływowych członków Kongresu, którzy zostali poproszeni przez ponad 60 grup poparcia i ponownie w artykule z 29 stycznia w Wall Street Journal. W opowiadaniu felietonisty George a Will, który ukazał się w Washington Post tego samego dnia, CER przekształcił się z formy badań w wyimaginowane nowe ciało federalne o szerokich uprawnieniach. Nazwałby agencję CER i twierdził, że przy takim systemie Kongres może ograniczyć wyłączenie podatkowe dla prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego do ubezpieczenia zgodnego z zaleceniem Rady . CER – kontynuował – który radykalnie przyspieszyłby kontrolę rządu – i racjonowanie – opieki zdrowotnej, powinien być dokładnie omawiany, a nie ukradkiem tworzony w imię bodźca . 3 W rzeczywistości racje bez środków finansowych troszczą się o wiele więcej niż badania porównawcze mogły kiedykolwiek.
Atak nabrał bardziej orwellowskiego brzmienia 10 dni później, kiedy Betsy McCaughey, była porucznik gubernator Nowego Jorku, powiązała finansowanie CER z zapisami ustawy o bodźcach wspierających korzystanie z elektronicznej dokumentacji medycznej. Ostrzegła, że włączenie obu inicjatyw ma na celu umożliwienie elektronicznego monitorowania indywidualnych decyzji dotyczących opieki nad pacjentem przez rząd federalny oraz karanie klinicystów, którzy nie przestrzegają rychłych wytycznych dotyczących racjonowania.4 Radiotelefon Rush Limbaugh następnie rozpowszechnił tę wiadomość milionom słuchaczy, ostrzegając, że kiedy ustawa o bodźcach skomputeryzuje zapisy zdrowotne wszystkich osób , nowa federalna biurokracja będzie monitorować terapie, aby upewnić się, że lekarz robi to, co rząd federalny uzna za stosowne. 5
Tej lawinie niefaktur nie udało się wykoleić bodźca motywacyjnego ani jego finansowania CER
[przypisy: kabiny toaletowe, gruz kruszony, sprzątanie hal magazynowych ]

Powiązane tematy z artykułem: gruz kruszony kabiny toaletowe sprzątanie hal magazynowych