Odmowa szczepionki, obowiązkowa immunizacja i ryzyko chorób zapobiegających szczepieniu ad 7

Na przykład modelowa ustawa zaproponowana dla Arkansas sugeruje, że rodzice szukający niemedycznych zwolnień powinni otrzymywać poradę na temat zagrożeń związanych z odmową szczepienia. [64] Państwa również różnią się pod względem spełniania zaleceń dotyczących pokrycia odpowiedniego wieku dla dzieci w wieku poniżej 2 lat65. Wymagania dotyczące szczepień w szkołach zapewniają ukończenie przed wejściem do szkoły, ale nie mają bezpośredniego wpływu na terminowość szczepień wśród przedszkolaków. Istnieją jednak pewne dowody na to, że szkolne przepisy dotyczące szczepień mają pośredni wpływ na zasięg szczepionek przedszkolnych. Na przykład, szczepionka przeciwko ospie wietrznej została wprowadzona w Stanach Zjednoczonych w 1995 r. I odegrała ważną rolę w zmniejszeniu zachorowalności na ospę wietrzną.66 W 2000 r. Państwa, które wprowadziły obowiązkowe szczepienia przeciwko ospie wietrznej do momentu wejścia do szkoły miały zasięg wśród dzieci 19 lat. 35 miesięcy, który był wyższy niż średnia dla wszystkich państw. Posiadanie wymogu szczepień może być wskaźnikiem skuteczności programu szczepień państwowych, ale nie można całkowicie zdyskontować wpływu wymagań szkolnych na przedszkolaków.
Wnioski
Odmowa szczepionki nie tylko zwiększa indywidualne ryzyko choroby, ale także zwiększa ryzyko dla całej społeczności. W wyniku znacznego zwiększenia liczby chorób, którym można zapobiegać dzięki szczepieniom, pamięć wielu chorób zakaźnych zniknęła z publicznej świadomości, a rachunek ryzyka i korzyści przesunął się na korzyść postrzeganego ryzyka szczepień u niektórych rodziców. Głównymi przyczynami odrzucenia szczepionki w Stanach Zjednoczonych są spostrzeżenia rodziców i obawy o bezpieczeństwo szczepionek oraz niski poziom obaw o ryzyko wielu chorób, którym można zapobiec. Jeśli zachowane zostaną ogromne korzyści dla społeczeństwa wynikające ze szczepień, konieczne będzie zwiększenie wysiłków, aby edukować społeczeństwo o tych korzyściach i zwiększyć zaufanie społeczeństwa do systemów, których używamy do monitorowania i zapewnienia bezpieczeństwa szczepionek. Ponieważ klinicyści mają wpływ na proces podejmowania decyzji przez rodziców, ważne jest, aby rozumieli zalety i ryzyko związane ze szczepionkami oraz przewidywały pytania, które rodzice mogą mieć na temat bezpieczeństwa. Istnieje wiele źródeł informacji na temat szczepionek, które powinny być użyteczne zarówno dla klinicystów, jak i rodziców (np. Dodatek do piątej edycji szczepionek, redagowany przez Plotkin i wsp., Listę stron internetowych poświęconych bezpieczeństwu szczepionek zamieszczonych na świecie Strona internetowa Organizacji Zdrowia oraz strona internetowa Narodowego Centrum Szczepień i Chorób Oddechowych) .67-69
Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Salmon informuje o służbie w Komitecie Doradczym ds. Polityki Szczepień Merck; Dr Orenstein, otrzymujący fundusze badawcze od Novartis, Merck i Sanofi Pasteur oraz stypendium szkoleniowe od Fundacji Merck i służący do monitorowania danych i bezpieczeństwa w GlaxoSmithKline i Encorium; oraz dr Halsey, otrzymujący fundusze na badania od Wyeth i Berny, opłaty za wykłady od firmy Sanofi oraz płatności za zeznania przed Departamentem Sprawiedliwości w związku z kilkoma sprawami dotyczącymi odszkodowań z tytułu szczepień oraz obsługą komitetów monitorujących dane i bezpieczeństwo powiązanych z Novartis i Merck Nie zgłoszono żadnego innego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Dziękujemy Tinie Proveaux ze Szkoły Zdrowia Publicznego Johns Hopkins Bloomberg za przegląd wcześniejszej wersji rękopisu i dr Jane Seward z Centrum Kontroli i Prewencji Chorób za dostarczenie informacji na temat nowych przypadków odry.
Author Affiliations
Z Departamentu Hubert a Global Health, Rollins School of Public Health (SBO) i Emory Vaccine Center (SBO, WAO), Emory University, Atlanta; Departament Zdrowia Międzynarodowego (SBO, DAS, NH) i Instytut Bezpieczeństwa Szczepień (NH), Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore; Biuro Krajowego Programu Szczepień, Departament Zdrowia i Opieki Społecznej, Waszyngton, DC (DAS); oraz ocena zdrowia matek i dzieci, Departament Zdrowia Stanu Waszyngton, Olympia (MPD).
Prośba o przedruk do Dr. Omer w Departamencie Hubert Global Health, Rollins School of Public Health, Emory University, 1518 Clifton Rd. NE, Atlanta, GA 30322 lub w.
[więcej w: elewacje Poznań, kontenery na gruz, ubrania robocze ]

Powiązane tematy z artykułem: elewacje Poznań kontenery na gruz ubrania robocze